pondelok 20. decembra 2021

Veselé Vianoce

Prajem vám krásne sviatky. Vždy vám želám veľa kníh, no tento rok hlavne veľa zdravia, knihy sú na druhom mieste. Dúfam, že ešte tento rok sa budete môcť tešiť na recenziu nadčasovej klasiky Kto chytá v žite. Už dlhšiu dobu som ju chcela napísať. Prečo? Na internete nájdete veľa rozborov, pretože je to povinné čítanie, no ja sa vám ju pokúsim priblížiť bez prezradenia deja, aby ten, kto si ju naozaj túži prečítať, mal motiváciu. :) Ja som si ju kúpila pred rokmi a prečítala už aspoň trikrát. Mám chuť si ju znova zobrať do rúk, takže to využijem a sformulujem môj názor. Majte sa pekne. 
 
A tu sú tipy na darčeky. Kliknutím prejdete na moju recenziu:
Neortodoxná - autobiografia o žene, ktorá preťala svoje korene a  nebála sa vykročiť do neznámeho sveta
Muž, ktorého asi poznám - nádherný príbeh o nezvyčajnom priateľstve
Kvety pre Algernona - krásny a zároveň smutný príbeh o tom, ako si človek, vytlačený na okraj spoločnosti, snaží nájsť svoje miesto pod slnkom, a o túžbe nezostať nepochopený, ktorá sa časom premení na niečo úplné iné
Hamnet - historická fikcia o živote Williama Shakespeara.
Vydrž to so mnou - príbeh pre mladých dospelých, ktorí sa hľadajú. Osobne odporúčam od autorky aj Nevyslovené.
Zánik - famózna historická detektívka. No pozor! Nie každému sa bude páčiť. Radšej si prečítajte recenziu.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly