This is his another poetry collection. We can find the poems about self-love, humanity, life... but something is different. Some of them are really personal - dedicated to his daughter - and it is so sweet.
Robert tells us that we must love ourselves before anyone else. It is important for most of us, isn't it?
Robert tells us that we must love ourselves before anyone else. It is important for most of us, isn't it?
Some of us care more about other people and it is not good at all. We will get hurt. It's breathtaking how magical his words are. How he is transforming pain into something beautiful, valuable, saving lives. Everything he mentions are simple things but not everyone is ready to sees it. So he has opened our eyes.
The review will be shorter, because the poems speak for themselves. My first thought when I opened the book was: The old Robert is back! No, don't get me wrong, I loved his previous books as well. I started adore the writer because of his poems and I was looking forward to another one collection. The moment had finally come. A readers can see him in typical form in which he is writing the poetry. I hope that he will surprise us with his drawing, too. It was not here but it doesn't matter. I enjoyed Moon Theory even without them. (If the author reads this: Please draw. You are so good at it. It would be a pity if you did not do it.)
A Brilliant Madness is maybe my favorite, so I was really happy that this book is similar in my eyes. I was so grateful when I was reading it. Pure emotions, minimalist, simple verses (on the other side, very accurate). I realize that he repeats the same thoughts that he wrote before but with different words. So amazing. You have to think about it... and when you think, you must relate to it. There is no other way. I have cried so many times, again and again. Robert writes about things I'm afraid of. About loneliness, sorrow... I realize that the writer knows me better than I know myself. It's scary, isn't it?
I love this book so much. The poems are really beautiful, true, sad, so it makes you think about everything and you will make a move. Good news: At the beginning of this one, we can see all his books (like always) and three more books are going to be released next year. I will definitely want to read it. Moon Theory proves that he can do anything what he wants to but he will never forget a poems. So next time when you will complain that he has changed himself, remember this.
My rating: 5/5



DR WALE, neviem sa vám dostatočne poďakovať za všetko dobré, čo ste pre mňa a moju rodinu urobili. Moji rodičia mali problémy, ktoré sa snažili vyriešiť sami, no nič nezabralo, a tak sa rozišli, čo bolo pre nás deti veľmi ťažké obdobie. Chceli sme, aby boli opäť spolu, a tak sme kontaktovali DR WALE-a, pretože práve on pomohol mojej sestre vyriešiť manželské problémy s jej manželom. Obrátili sme sa naňho s otázkou, či by dokázal našich rodičov opäť spojiť. Keď sme ho kontaktovali, opýtal sa nás, ako dlho sú rodičia od seba. Povedali sme mu, že už štyri roky. Povedal, že to nie je problém. Po všetkom, čo urobil, sme zistili, že za rozchodom mojich rodičov stál kamarát môjho otca, ktorý robil všetko pre to, aby už neboli spolu. Vďaka DR WALE-ovi sú však obaja moji rodičia konečne opäť spolu. Teraz sme všetci zjednotení ako jedna veľká rodina. Ak sú vaši rodičia rozvedení a chcete, aby boli opäť spolu, DR WALE je ten pravý človek, ktorého treba kontaktovať. Môžete ho kontaktovať cez WhatsApp alebo Telegram na čísle +2347054019402 alebo e-mailom na adrese drwalespellhome@gmail.com
OdpovedaťOdstrániťPíšem, aby som sa podelila o svedectvo, ktoré mi zmenilo život – o mojej ceste k prekonaniu pretrvávajúcich zdravotných problémov spôsobených vírusom herpesu. DR REETHESH má rýchly liek na vírus herpesu aj hepatitídu typu B. Niekoľko rokov som nesmierne trpela pod ťarchou chronických vírusových infekcií a napriek konzultáciám s mnohými lekármi a dodržiavaniu nespočetných liečebných postupov som nenachádzala žiadnu úľavu. Dospela som do štádia zúfalstva; mala som pocit, že moja situácia je beznádejná a že navždy zostanem uväznená v tomto kolobehu choroby. Všetko sa zmenilo, keď som objavila prácu DR REETHESHA. Vďaka jeho špeciálnym bylinným prípravkom som konečne zažila uzdravenie, o ktoré som sa modlila. Po tom, čo som sa riadila jeho pokynmi a absolvovala predpísanú liečbu, som sa úplne zbavila vírusu herpesu, ktorý kedysi ovládal môj život. Túto správu zdieľam v nádeji, že sa dostane k ďalším ľuďom, ktorí momentálne trpia a hľadajú riešenie na vírus herpesu typu 1 a 2. Taktiež chcem využiť túto príležitosť a poďakovať DR REETHESHOVI za to, že pomohol mojej sestre získať späť manžela, ktorý ju bezdôvodne opustil kvôli inej žene. Vďaka pomoci DR REETHESHA sa manžel vrátil k svojej žene a deťom. DR REETHESH vykonal kúzlo lásky, ktoré priviedlo manželovho manžela späť. Ak potrebujete pomoc, vrelo odporúčam kontaktovať DR REETHESHA cez WhatsApp: +2349012999010 alebo e-mailom: reethesh60@gmail.com
OdpovedaťOdstrániť