pondelok 25. novembra 2013

On my Wishlist #26

 
Meme je od Book Chick City.
Cieľom je uverejniť názvy kníh, ktoré by vo vašej "knižnici" nemali chýbať :)
 
Prečo chcem práve túto knihu? Veľa ľudí mi už povedalo, že tento autor píše úžasne a keďže mi má prísť na recenziu Zlodejka kníh, chcem mať aj toto dielo.
 
http://data.bux.sk/book/020/148/0201488/large-posol.jpgDevätnásťročný Ed Kennedy – ako väčšina mladých ľudí na predmestí – sa živí ako taxikár, hoci vzhľadom na vek porušuje austrálske zákony. Voľný čas trávi popíjaním s priateľmi a nekonečným kartovaním. Miluje dievča, ktoré ho má príliš rado, aby mu lásku opätovalo, a psa, nadšeného kávičkára. Na rozdiel od súrodencov to Ed nikam nedotiahol, je na najlepšej ceste skončiť ako jeho otec alkoholik. Jedného dňa sa stane svedkom prepadnutia v banke. Po tom, čo lupičovi prekazí plán, stane sa na krátky čas mediálnym hrdinom. Už sa nevie dočkať, kedy sa veci vrátia do zabehnutých koľají, keď v poštovej schránke objaví tajomnú zásielku: kárové eso, na ktorom sú napísané tri adresy. Edov život sa čoskoro otrasie v základoch. Mení sa na posla dobrých i menej príjemných správ, vstupuje do života neznámym ľuďom a prehodnocuje vlastnú minulosť. Už len zistiť, kto rozdáva karty v tejto zvláštnej hre – priatelia, príbuzní, či dokonca mŕtvy otec?

6 komentárov:

  1. Tak tento výběr ti rozhodně schvaluji, Posel je skvělá knížka! :) Mně se možná líbil i více než ta Zlodějka knih, i když ta též byla velice dobrá, samozřejmě. :) Já osobně pevně doufám, že Zusak brzy napíše a vydá nějakou další knihu, protože to je opravdu úžasný autor, jop. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sa nemôžem dočkať, kedy si prečítam Zlodejku kníh :)

      Odstrániť
  2. Posol je skvelá kniha, môžem ju len odporúčať. Páčila sa mi skoro tak veľmi, ako Zlodejka kníh.

    btw: krásny nový design (resp. možno ani nie až tak nový, ale ja som ho ešte nevidela ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je úplne nový. Včera som ho nastavovala :D
      Ďakujem.

      Odstrániť
  3. Anotácia ma celkom zaujala. Súhlasím so Simone- krásny dizajn. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly