nedeľa 16. júna 2013

Knižný zlozvyk 1

 
Meme od Roxanne
Cieľom je napísať v hociktorý deň článok o vašich knižných zlozvykoch.

Chýbajú strany?
Tento knižný zlozvyk som nadobudla na Vianoce, keď mi rodičia kúpili Hostiteľa od Stephenie Meyer a až na 190 strane som zistila, že nemám ďalšie strany. Teda, aby som to upresnila, strany som mala, len sa potom začali číslovať dozadu... 190,174,173 apod. Kniha sa vymenila a viac som sa tým netrápila. Stáva sa. No keď som si o dva mesiace kúpila päť kníh a z toho dve boli takto kazové, uhniezdil sa vo mne pocit, že všetko knižné, čo si kúpim bude chybné. Od tej doby hneď ako prídem s nejakým novým knižným úlovkom domov, hneď si ho až dopodrobna prelistujem, aby sa mi to už nikdy viac nestalo. Iba vtedy ho môžem pokojne začať čítať :D

4 komentáre:

  1. Najhorší knižný zlozvyk aký môže niekto mať - a je patrí najmä mne - je prečítanie poslednej strany v polovici príbehu. Občas to dokáže naštvať, ale sú prípady, keď si nemôžem pomôcť. :D

    PS: Mne sa presne to isté stalo na Vianoce so Strachom múdreho muža. Našťastie mi knihu hneď vymenili a nebol s tým nijaký problém. (samozrejme okrem zdržania :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je veľmi zlý knižný zlozvyk, ale nie si jediná... poznám veľa takých ľudí :D

      Odstrániť
  2. Tak tohle se mi ještě nikdy nestalo!:DD
    Ale chtěla bych vidět svůj výraz, kdybych si tak hezky četla a najednou: "hey, kde mám stránky? o.O" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To radšej nie :D ja som z toho nebola dvakrát nadšená

      Odstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly