utorok 11. júna 2013

Knihobraní #6 - Kniha, při které jsem se opravdu červenala

 Projekt u VeEee.
Kniha, při které jsem se opravdu červenal/a
11. června - 12. června
s příchodem 50 Shades se roztrhl pytel s knihami plnými sexu. Je tu nějaká, klidně i 50 Shades, při které se opravdu červenáte?
http://data.bux.sk/book/020/026/0200268/large.jpg
 Túto knihu mi doporučila sestra. Prvé stránky sa mi zdali nezáživné, postupom času psychopatické, ale napokon som si k nej našla cestu. Horúce scény tam boli až prehnane dopodrobna opísané (niekedy až na 10 strán! :D)
No dej bol dobrý a vlastne všetko na tej knihe sa dalo čítať.

2 komentáre:

  1. S touto konkrétnou témou, kníh pri ktorých sa červenáte som si ja našla celkom slušné množstvo úlovkov (spolu s touto knihou to číta 5 a dnešný deň sa nekončí!:D) za čo som vďačná. Ja sa zase raz nasmejem (pri knihách kde sa vyskytne sex to u mňa inak nejde:P).

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly