nedeľa 27. októbra 2013

On my Wishlist #22

 
Meme je od Book Chick City.
Cieľom je uverejniť názvy kníh, ktoré by vo vašej "knižnici" nemali chýbať :)
 
Prepáčte, ale včera som celý deň nebola doma, takže wishlist dávam dnes.
----------------------------------------------------------------------------------------
 
Prečo ju chcem: Táto kniha ma veľmi zaujala anotáciou a mám rada históriu a detektívky, takže je to pre mňa  úžasná kombinácia.
 
http://data.bux.sk/book/033/327/0333270/large-mrtvy_na_pekelnom_vrchu.jpg Historická detektívka. Prvý prípad kapitána Steina a notára Barbariča, ktorí sú na stope zločinu v habsburskom cisárstve za vlády Rudolfa II. Na konci 16. storočia zúri v kresťanskom pohraničí vojna s Osmanskou ríšou. Turci sa pokúšajú preniknúť k bohatým banským mestám v hornom Uhorsku. Vojnového veterána Steina vyšlú do Štiavnice odhaliť zradcu, ktorý sa chystá nepriateľom ukázať tajnú cestu do dobre opevneného mesta.
Pátranie ešte skomplikuje vražda miestneho šľachtica. Stein musí spojiť sily s mestským notárom Matejom Barbaričom, aby rozplietol klbko sprisahaní a zločinov, z ktorých mnohé siahajú hlboko do minulosti. Zdá sa, že všetko súvisí so zlorečeným Pekelným vrchom – mnohí veria, že sa na ňom zjavuje duch zhýralej meštianky, a po nociach sa tam rozlieha vytie psov, čo strážia bránu do záhrobia.

2 komentáre:

  1. Má veľmi peknú obálku. Ale dektívka- to nie je nič pre mňa. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. možno sa k jeho knihám niekedy dostanem a toto by bola asi jedna z prvých, čo by som si rada prečítala...

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly