pondelok 24. apríla 2017

Súťaž o knihu Outlander 2!

https://data.bux.sk/book/038/298/0382981/large-outlander_2_vazka_v_jantari.jpgNa začiatku som mala so súťažou iné plány, no vydavateľstvo Zelený kocúr darovalo knihu pre mojich čitateľov, takže to bol blesk ako z jasného neba. Moje pôvodné plány presúvam na leto. Nie je to povinné, ale potešilo by ma, ak by ste lajkli ich facebookovú stránku.

Pravidlá súťaže:
Súťaž trvá od 24.4. do 16.5. (ak bude veľký záujem trvanie súťaže predĺžim)
Výhru odošlem maximálne do mesiaca.
Výherca sa mi musí ozvať do 48 hodín, inak vyberiem ďalšieho. 
Súťaž je otvorená iba pre Slovákov.
Mám právo súťaž zrušiť.
Víťaz bude jeden.
 
* Povinné vstupy:
Meno/Prezývka
email
buďte sledovateľom blogu alebo môjho google plus
 
Extra vstupy:
S extra vstupmi máte väčšiu šancu na výhru, pretože vyberám náhodne. Každý extra vstup sa rovná nový komentár:
- zdieľajte verejne túto súťaž (dajte mi odkaz, kde ste to zdieľali)
-  Otázka: Myslíte si, že by bolo dobré, ak by ľudia mohli cestovať v čase? 
 

9 komentárov:

  1. Danka
    dpazitna@gmail.com
    sledovatel google+ :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kristy D
    kristydrazovska@gmail.com
    Moc si nepamätám pod akým menom sledujem :D, ale asi kristina.drazovska
    ...Vďaka za súťaž :)! Outlander milujem a na pokračovanie som sa už nevedela dočkať. Bonusová otázka je viac ako diskutabilná, pretože na jednu stranu by cestovanie v čase mohlo priniesť veľký prínos a pokrok, ale viem si predstaviť, že by to narobilo aj dosť veľa problémov. Najmä keď sme my ľudia sprostí a čo sa dá zneužívame. Mohlo by to viesť aj k veľkým zmenám v budúcnosti (ak by to bola cesta do minulosti)... Skrátka má to more kladov, záporov a dá sa na to dívať z mnohých uhlov pohľadu :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nathaly, ja ťa sledujem :) moja segra po tejto knihe túži:) 30.4. má narodky, potešila by ju.
    Jasné, že by bolo super cestovať v čase. Preto som napísala knihu Uväznená v čase :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka :)
    Dandy1503@azet.sk
    Sledujem a veľmi si prosím túto skvelú knihu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow .. super sutaz :-) Outlander, to je moja srdcovka, a jednym z dovodov je prave cestovanie v case ... odpoved teda na tvoju otazku nie je jednoducha, ale skor si myslim, ze by to nebolo dobre. Kezde je to dane tak ako je, o to viac si musime cenit cas a mudro prezivat nas kazdodenny zivot... aby sme nemuseli nic lutovat a chciet sa vracat v case ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi túžim po tejto knihe je to moja srdcovka ❤️ veľmi si ju prosím

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lenka. Jasné že hej ale ja by som cestovala do budúcnosti :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly