sobota 15. júna 2013

Knihobraní #8 - Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce

 Projekt u VeEee.

Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce
15. června - 16. června
kterou knihu z vaší knihovničky se vám prostě nedaří dočíst, ať se snažíte sebevíc?

http://data.bux.sk/book/020/107/0201076/large.jpgNemám rada, keď odložím knihu neprečítanú, ale u tejto to fakt nejde inak. Vôbec ma nebaví a na prvý pohľad vyzerala tak úžasne. Nechcem nejako spisovateľa degradovať, možno to nebol môj šálok kávy, ale tie zdĺhavé opisy ma mučia. Prečo musí všetko tak detailne vyrozprávať? Tróni v mojej knihovničke, ako "výstražný symbol" s nápisom NEDOČÍTANÉ! A vlastne aj na blogu pod kategóriou "Očakávajte recenzie na..." Vidím ju všade, a moja nechuť ďalej ju čítať sa každým dňom niekoľkokrát znásobuje. Bude to pre mňa prekonanie samej seba, ak tu nájdete recenziu práve na túto knihu. Bolo by to prospešné dočítať ju do konca, povedať si, že ma nepoložila na lopatky a nikdy ju znova nevidieť (alebo skôr využiť taktiku prehliadania, lebo ju na poličke dosť vidno. Svieti mi tam, akoby chcela na seba upozorniť. A svieti takmer doslovne.) Ten obal je taký úžasný... Takže jedno plus knihy by sa aj našlo, ale nie je pre čitateľa dôležité. "Nesúď knihu podľa obalu." v tejto chvíli naberá nový rozmer a  môže sa to vravieť v dobrom alebo v zlom.

1 komentár:

  1. Neboj, raz sa ti to určite podarí :D Máš pred sebou prázdniny, tak sa snaž! :D Potom mi povieš, aké to bolo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly