streda 16. augusta 2017

Výherca + info

Knihu vyhrala Casion. Balík už putuje ku výherkyni. 

Ako ste si mohli všimnúť, zrušila som Blogy, ktoré mám rada, pretože si v tom potrebujem urobiť poriadok, takže je to len dočasné. 
Začala som komentovať články, no nepíšem z tohto účtu, pretože nikdy nie som prihlásená, keď chcem zanechať komentár. Ak vás sledujem a na blogu máte nastavené, že môžu komentovať aj ľudia bez googlu, určite som vám už niečo písala pod prezývkou Nathaly, no asi to zmením na Natalie Nathaly, aby v tom nebol zmätok. Áno, som to ja :) 
V najbližšej dobe plánujem recenzie pre vydavateľstvá - ako vždy, ale aj recenzie na moje knihy a mini recenzie a články, ktoré mám zatiaľ v hlave a čakajú na realizáciu, takže sa máte na čo tešiť. 
Prajem vám ešte krásne posledné dni prázdnin :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly