streda 11. januára 2017

"Blogový" Facebook a iné veci

Najprv vám chcem popriať krásny rok 2017. Nech sa vám splnia sny.

Tento rok chystám na blogu super veci - teda ja si myslím :D Bude nový vzhľad stránky (dúfam), možno nejaká súťaž - viem, viem, pôsobím ako žgrloš, ale o tom to nie je. Som len lenivá. Keby tie súťaže za mňa organizoval niekto iný, mohla byť pokojne aj každý mesiac. Ja rada dávam knihy (moja sestra by vedela povedať) :)
Niečo som z knižného sveta vyňuchala, tak sa tešte, no zatiaľ je to tajomstvo.
Jedna obrovská vec je tá, že blogové príspevky sú už na Facebooku, len v inej podobe. Dvakrát som sa snažila založiť stránku, no dopadlo to fiaskom. Nevedela som sa v nej zorientovať, poklikala som hlúposti, takže som ich musela vymazať. Nedokážem mať stránku - áno som až taká technická katastrofa :D Na mojom súkromnom profile som povolila sledovanie. Funguje to tak, že ak ma budete sledovať, tak moje VEREJNÉ - knižné - aktualizácie sa vám budú zobrazovať normálne v kanáli vybraných príspevkov na vašej "stene" akoby boli zo stránky. Môžete ich komentovať, lajkovať... veď poznáte. Dúfam, že si na tento systém zvyknete. Viem, že som čudná, ale toto bol môj posledný pokus s Facebookom a vyhovuje mi. Inak to spraviť nedokážem. Uvidíme, ako to pôjde. Ak chcete sledovať blog, tak kliknite na Sledovať na mojom profile, hneď pri pridať do priateľov https://sk-sk.facebook.com/natalia.kapustova alebo

EDIT: V praxi to nejako nefunguje. Nik nechce sledovať osobný profil. Keď budem mať čas, ešte sa na stránku pozriem, no keď môj blog nemal facebook štyri roky, tak až taká veľká katastrofa to nebude, ak ho stále nebude mať :D Som v knižných skupinách, tak aspoň tam to dávam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly