štvrtok 31. júla 2014

Alena Jakoubková - Dopadlo to špatně… vzali se

http://shop.mobaknihy.cz/images/sklady/5158b.jpgPočet strán: 224
Väzba: pevná
Vydavateľstvo: MOBA

 Příběh tří šťastně vdaných a jedné čerstvě rozvedené kamarádky vypráví o ženské soudržnosti, přátelství a samozřejmě o lásce. Když Zuzanu opustí po patnácti letech manželství její muž, zařekne se, že další chlap do jejího života nesmí. Její kamarádky na to mají ale jiný názor. Pod heslem „S Jardou jsi to nevytrhla, takže si můžeš jedině polepšit“ jí sjednávají jedno rande naslepo za druhým…

Kniha ma hneď upútala názvom, tak som si prečítala anotáciu a nebola som o nič múdrejšia. Chvalabohu, že na českom knihcentre mali pár stránok na ukážku.  Keď som si ich prečítala, zistila som, že by sa mi príbeh mohol páčiť. (Čo je u mňa zriedkavé, lebo romány pre ženy veľmi neobľubujem.) Dielo ma napokon nesklamalo.

Zuzana má tridsaťtri rokov a je matkou dvoch dospievajúcich detí. Jej manžel si našiel inú (mladšiu) ženu, s ktorou plánuje rodinu. Poviete si, že toto je klišé, no hlavná hrdinka to neberie nejako tragicky. Bez chlapa je jej lepšie. Jedine jej kamarátky to nevedia pochopiť. Navlečú ju do jedného rande naslepo za druhým, a vtedy sa začne tá pravá zábava.

Ako si môže čitateľka overiť aj v tomto diele, rande naslepo je veľmi nebezpečná forma zoznamovania. Hlavnej hrdinke sa jedenkrát stalo, že išla na schôdzku s nie práve psychickým zdravým mužom. Ostatné jej (teda priateľkine) úlovky boli "celkom" normálne.

Kniha je nabitá humorom (či už zo strany postáv, alebo komických situácií), a tak máte o zábavu postarané. Nie je to jedna z tých kníh, ktorá je napísaná z pohľadu deprimovanej ženy, ktorá plače za životom, aký mala. Je napísaná veľmi sviežo a bezstarostne.

Dielo ma veľmi milo prekvapilo. Autorka vie dobre písať a príbeh ma pohltil od prvej stránky a dokázal zaujať aj mňa, čitateľku, ktorá nevyhľadáva romány pre ženy, skôr sa im vyhýba. Dej je plný zvratov, ktoré môže každý očakávať, ale mne to vôbec neprekážalo, pretože všetko bolo napísané tak ľahko a sviežo, že som sa nad tým ani nezamýšľala. Knihu odporúčam tým, ktorí majú radi ženské romány, ale aj tým, ktorí ich nemajú moc v láske. Pre mňa to bola nadpriemerná oddychovka.

Hodnotenie: 3,5/5
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjh-Kvncfw0Umybuj4lR0Aqm0GMbLbAvznep2KE72w3dS_E001C6IRxG-3IEX9XNO5r-nkc0wt0zo6suUvk5x-eHYQU6AnJFTwryELzpBqLz833I1df4YCJRHnoNJj-egmdCR6bPLlnnShL/s1600/star3.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgI_smH7UU5qxdLicSosOfupP20dCPLPQ0G_HPE-2WUL2aN-JFBTkD0Jqvte67reGNks0qJD5WZT4R9htmY0S3gz0mpTp_RV4fI-6bDmo3Cq6Yv4VXjisiypwfqyeDvrbNWbNafleJ4JLa5/s1600/star2.png
 
Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem internetovému kníhkupectvu Knihcentrum.
Knihu Dopadlo to špatně ... vzali se si môžete kúpiť TU.

4 komentáre:

  1. Téda, vyzerá ako skvelá kniha na voľný čas a odreagovanie sa. Názov ma tiež zaujal. :)
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež ma zaujal názov.:D Celkovo to vyzerá dobre.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten názov ma oslovil. :D Poobzerám sa, či to nebude v knižnici. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mohlo by to byť, pretože toto je už druhé vydanie :)

      Odstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly