piatok 2. mája 2014

Martinský knižný zraz - 2.5.2014

Dievčatá Christine z our-universe-of-books.blogspot.sk a Zuzka z infinity-of-books.blogspot.sk sa ma spýtali či mám záujem o Martinský knižný zraz, lebo vedeli, že bývam neďaleko. Jasné, že som súhlasila. K nám sa pridala aj Mara z Knižného neba, ktorá prišla do Martina z Kysúc. Prísť mala aj Kristy z krystyblog.blogspot.sk, no nejako jej to nevyšlo. 
Teraz prejdime k plánovaniu: Za jeden jediný deň sme sa všetky na FB zhodli na dátume 2.5. a doteraz neviem pochopiť, ako sme to zvládli, aby dátum vyhovoval každej, no stalo sa.
Stretli sme sa v jednom podniku (ja som prišla ako posledná, to by som nebola ja :D ) a rozprávali sme sa o všeličom, hlavne o knihách, ktoré nás všetky spájajú.
Keď sme sa napchali koláčom a nápojom (podotýkam nealkoholickým) zamierili sme smer kníhkupectvá. Vo svojom hľadáčiku sme mali prvý Martinus, tak sme zamierili tam - odniesla som si tri knihy (keď som sa pozrela na ostatné dievčatá, zistila som, že nezačali tak zhurta ako ja a (zatiaľ) sa v nakupovaní krotili. Tento stav netrval dlho, čo vám môže dosvedčiť aj Mara :D )
V Priore to bolo už o niečom inom (Kto by nepodľahol zľavám?) O pár sekúnd som už mala vyhliadnuté ďalšie tri knihy. (Fotky kníh dám na Chvastačku.) Tam som sa s dievčatami aj rozlúčila, lebo som musela ísť domov. (Ako som sa dozvedela, ony sa v nakupovaní iba rozbiehali a tá, čo mala na začiatku najmenej kníh, ich mala na konci najviac :D )
Strávila som pekný piatok s úžasnými ľuďmi, ktorých som nepoznala osobne a nevedela som, akí sú v skutočnosti, no keď sme sa stretli, tak sme si povahovo sadli :) Počasie nám prialo, baby boli skvelé a aj celý martinský knižný zraz dopadol nad naše očakávania. Dnes sme boli iba malá skupinka, no na leto sa plánuje niečo väčšie. Ak sa chcete pridať, neváhajte... Naozaj je to skvelá skúsenosť :)

6 komentárov:

  1. Ale zas až tak moc som sa nerozbehla :D 4 knihy som niesla mojim babám takže ja som išla domov iba s piatimi knihami :D Ale bolo úplne úžasne :3 už s teším na ďalší :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak asi ja som na tom najhoršie. Kúpila som 6 kníh iba pre mňa :D
      To je pravda, bolo skvele ♥

      Odstrániť
  2. Jeee, to znie super.:) Rada by som sa raz zúčastnila nejakého takéhoto zrazu.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak hlavní je, že jste si to pořádně užily. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Znie to skvelo. Určite ste si to všetky užili a máte na čo spomínať. :)
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak, niekedy v Žiline dáme, no nie? :D

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly