sobota 5. októbra 2013

On my Wishlist #19

 
Meme je od Book Chick City.
Cieľom je uverejniť názvy kníh, ktoré by vo vašej "knižnici" nemali chýbať :)

Prepáčte, že tu väčšinu času nie som, ale blog moc nestíham, pretože mi učenie zaberá viac voľného času, ako som si myslela. Knihy čítam iba cez víkendy, takže dlhšiu dobu nebude žiadna recenzia, čo ma veľmi mrzí. Samozrejme, knihy, ktoré mi poskytne vydavateľstvo alebo kníhkupectvo sa budem snažiť prečítať čo najrýchlejšie :)
----------------------------------------------------------------------------------------------
 http://data.bux.sk/book/020/202/0202029/large-carrie.jpghttp://www.fragment.sk/sys.php?action=image_detail&show=1&typ=FGB&src=picture/shop/sk/zbozi/upload/v_burka-uvazneny%20v%20case-tit-710693-01.gifhttp://cooboo.cz/storage/images/800x600/3256.jpg

9 komentárov:

  1. Ten Stephen King vypadá zajímavě :3 ostatní bude určitě přeláskované :oD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Carrie je jediná kniha od neho, ktorú doma nemáme. A filmové spracovanie s Chloe ? Ou, kej. Chloe mám rada odkedy som s kamoškou videla Temné tiene ( Kick-Ass kde tiež hrala som nevidela, hm..) - z toho filmu furt používame niektoré hlášky.


    A celkom dobre tá obálka vyzerá. Okrem iného.

    Búrka
    Uväznený v čase...
    prečítala som na Martinuse navnadzujúci text. Dopadlo to tak, že som s celkom tolerantným úsmevom opustila stránku pretože, keď po štvrtej, teda vlastne piatej vete gúľam očami tuším, že to neprečítam. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Carrie je super kniha. Ted se chystám do kina. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetky majú pekné obálky a Carrie sa aj ja chystám prečítať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Búrku a Svudne zlo by som rada aj ja 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja všetky chcem prečítať a na Carrie sa chystám aj do kina :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Carrie milujem odvtedy, čo som si ju požičala z knižnice :D a tá obálka od Ikaru je parádna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nemala som ani páru, že bude aj česká verzia Sweet Evil. :D Ale som rada, že som sa to dozvedela. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahooj! Nominovala jsem tě v knižním tagu, a tak doufám, že se brzy objeví tvůj příspěvek! :)) http://my-beloved-books.blogspot.cz/2013/10/liebster-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly