nedeľa 9. júna 2013

Knihobraní #5 - Kniha, jejíž hlavní hrdina/ka je absolutně nemožný/á

 Projekt u VeEee.

Kniha, jejíž hlavní hrdina/ka je absolutně nemožný/á
9. června - 10. června
ne ze všech hrdinů se musíme nutně posadit na zadek. Vyberte jednoho/jednu hrdinu/hrdinku z knihy, kterého/kterou nemůžete absolutně vystát.

Možno ma niektorí obsypú negatívnymi komentármi, ale toto som tu musela dať. Dodnes som veľká fanúšička Twilight sagy, ale postupom času mi Bella Swan začala proste liezť na nervy. Robí zo seba obeť a chce, aby ju každý ľutoval. A tí dvaja sú z nej mimo a čakajú kým si milá Bella vyberie lásku svojho bytia. Ona si, samozrejme, dáva načas a trýzni tých dvoch chudákov, ktorí by jej zniesli aj modré z neba, len aby si vybrala práve jeho. Môj názor je, že až taká nevinná nie je a naozaj nechápem, prečo sa ju všetci snažia chrániť. Čo vlastne v tej knihe robí? Iba sa stále necháva vystavovať nebezpečenstvu a čaká na záchrancu.

2 komentáre:

  1. Už som to pri týchto príspevkoch na iných blogoch spomínala, že Bella nie je žiadna extra postava, ktorá by ma ohúrila, ale zase ani mi nejako extra neliezla na nervy :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly