streda 5. júna 2013

Knihobraní #3 - Kniha, kterou bych mohl/a číst stále dokola

 Projekt u VeEee.

Kniha, kterou bych mohl/a číst stále dokola
5. června - 6. června
vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou můžete číst opakovaně, a přece jen vás neomrzí. Pokud možno napište, kolikrát jste již danou knihu přečetli.

Áno, aj na Slovensku máme super spisovateľov - a Nata je jedna z nich. Ochrankyňu čítam už siedmykrát a nikdy sa od nej neviem odpútať, až kým ju úplne nedočítam :)
Naozaj je pravda, že človek si tie najlepšie knihy  vyberie náhodne. To je aj môj prípad. Vôbec som netušila, čo mám od nej očakávať, ale teraz viem, že je to jedna z mála obľúbených kúskov v mojej knihovníčke.
Na obale je už vidno, že ju mám skoro neprestajne v rukách, ale mne to nevadí.
Výhodou na opakovanom čítaní je to, že stále sa môžete sústrediť na veci, ktoré ste pri prvom, alebo aj druhom, čítaní nepostrehli.
Pri tomto diele sa mi v živote nemôže stať, že by ma začala nudiť.




  Kto som?  

Som niekto, kto nad vami bdie, 
kto vás chráni, som váš anjel strážny. 
Keby nebolo takých, ako som ja,
nebolo by mladým ženám pomoci.  

Ale nebojte sa, som tu
 a zostanem pri vás dovtedy, 
kým sa tí, ktorí vám ubližujú, 
budú pohybovať medzi vami.


4 komentáre:

  1. Našla slávna Ochrankyňa :D Ani sa ti nečudujem, že si ju tak veľakrát čítala, je absolútne skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, tak tuhle knihu asi ani neznám!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto knihu vůbec neznám :) ale vypadá opravdu zajímavě ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to slovenská spisovateľka, takže sa ani nedivím, že ju nepoznáte

    ale určite si niečo od nej prečítajte (ak budete mať, samozrejme, k dispozícii nejakú jej knihu) a neoľutujete :)
    píše skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly