piatok 21. júna 2013

Knihobraní #11 - Nejnovější přírůstek v knihovničce

 
Projekt u VeEee.

11. Nejnovější přírůstek v knihovničce
21. června - 22. června
jsme knihomolové, takže si kupujeme knihy. Jaký je váš nejnovější přírůstek v knihovně. Pokud jste si jich najednou koupili víc, platí ten, který je na účtence jako poslední :D. PS: nemusíte si nutně v tyto dny kupovat knihy, pokud byl váš poslední nákup v prosinci minulého roku, platí i tato kniha. Platí i dárky a vyhrané knihy!

http://www.fortunalibri.sk/files/cat/562t1_Krasna_katastrofa_72.jpg
 Najnovší prírastok v mojej knihovníčke je Krásna katastrofa. Kúpila som si ju pred 3 týždňami a mala som ju prečítanú za deň a pol (tu je recenzia), takže, ako to u mňa býva zas nemám čo čítať :D No, je vynikajúco vynikajúca a odporúčam ju prečítať každému.
Uvažovala som, či si ju mám kúpiť (poznáte to: Knižné novinky sú najdrahšie), ale napokon u mňa zvíťazili kladné recenzie a zvedavosť, či je taká dobrá, ako všetci tvrdia. A je.

1 komentár:

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly