streda 19. júna 2013

Knihobraní #10 - Kniha, která už vážně nevoní novotou



 
Projekt u VeEee.
Kniha, která už vážně nevoní novotou
19. června - 20. června
najde se nějaký stařeček, kterého uchováváte ve své knihovně a má za sebou už ty nejlepší roky?

Princezná z mesačného údoliaViem, že si poslednou dobou vyberám do knihobrania  samé knihy určené pre deti, ale táto kniha toho veľa prežila. Dostala som ju od tety na 8. narodeniny a odvtedy patrí medzi moje tri najobľúbenejšie kúsky. Na dátume vydania žiari rok 2003, takže som hneď vedela, že bude horúci kandidát na toto knihobranie. Síce, navonok nevyzerá nijako staro, no vo vnútri to je už knižná babička. Čoraz viac sa bojím, že sa mi rozsype v rukách, lebo tie roky, čo ju mám v knihovničke, ju poznačili. Zaobchádzam s ňou ako s klenotom a nedovolím, aby sa jej niekto dotýkal. Už ju nečítam, lebo mám strach, že keď otočím stránku náhle sa zmení na prach. Neviem, možno príliš zveličujem, ale tak to vidím ja :)
Avšak, ak ju otváram vylúdi tón, ktorý ma upozorní, že kniha si toho zažila veľa. Zapraská, akoby sa mi prihovárala a práve to dotvára to krásne čaro staručkej knihy.

3 komentáre:

  1. Súhlasím 8) Ja mám také vŕzgajúce stránky pri Disneyovkách 8D a predsa ich malej sestre nedovolím ani chytiť 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skoro som zabudla... aj ja mám Disneyovky a tiež praskajú strany :D ale narozdiel od teba, ja som ich darovala sesternicinej dcére... nech má radosť... jednu-dve knihy som si, samozrejme, nechala, ako spomienku na detstvo :)

      Odstrániť
  2. ježiš ten pes na tý obálce :DDD

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly